Kiropraktisk Klinik Hadsten

Tlf 86 98 12 34
Hadsten Sundhedshus

Personale

Anders tromholt Anders Tromholt:

Kiropraktor, uddannet i 1993 på AECC i England. Har arbejdet som kiropraktor i Holland, i Randers og siden 2000 i Hadsten. Er formand for Dansk Kiropraktor Råd. Har tidligere undervist på kiropraktorstudiet på Syddansk universitet i Odense. Anders underviser nu nyuddannede kiropraktorer i turnusuddannelsen.
Specielle faglige interesseområder:
Nakke og skulder problematik, smerter og gener i lænden og iskias smerter, smerter i hofter, knæ, fødder, albuer (tennisalbuer/golfalbuer) og hænder. Rodtryksproblemer, som opstår blandt andet ved prolaps i lænd eller nakke. Hovedpine, svimmelhed og migræne anfald, der er påvirkede af spændinger/låsninger i nakke eller ryg. Idrætsskader. Bruger også dry-needling og laser terapi som behandlingsmetode.

Pia tromholt Pia E. Tromholt:

Kiropraktor, uddannet i 1993 på AECC i England. Har arbejdet som kiropraktor i Holland, i Hammel, i Randers og siden 2004 her i Hadsten.
Specielle faglige interesseområder:
Spædbørnsbehandling og behandling af børn i alle aldre. Lændehold og hold i nakken, samt udstrålingssmerter til ben (iskias) og arme (smerter eller snurren i hænder og arme). Håndtering af nerverodstryk som ved diskusprolaps i lænd eller nakke. Spændingshovedpine og andre hovedpiner afledt af problemer i nakke eller ryg. Bruger også dry-needling og laser terapi som behandlingsmetode.

Linne Steinar Haarup Linne Steinar Haarup:

Kiropraktor, uddannet januar 2018 fra Syddansk Universitet i Odense. Har arbejdet som kiropraktor i Aarhus og Grenå og siden august 2019 i Hadsten.
Specielle faglige interesseområder:
Løbsoptimering og løbeskader, piskesmæld og nakketraumer, hovedpine, diskusprolaps og nerverodstryk, sportsskader, forebyggelse, præstationsoptimering. Smerter og gener i lænd og iskias smerter, albuesmerter (tennis- og golfalbuer). Bruger også dry-needling og laser terapi som behandlingsmetode.

Lotte Dall Lotte Dall:

Afspændingsterapeut, dap. og certificeret Stresscoach. Uddannet fra hhv. RAS i 2000, og Forebyg Stress Aps. i 2011. Stor erfaring i behandling af stress og generelle overbelastninger. For mere info

Jan Klysner Jan Klysner:

Massør og Zoneterapeut. Uddannet januar 2005 ved Alternativet i Hadsten. Endvidere uddannet øreakupunktør. Tilbyder også laserterapi og har erfaring med behandling af idrætsskader, samt skadebehandling med kinesiotape.

Bodil Refslund Bodil Refslund:

Fysiurgisk massør. Uddannet ved Musculus i 2005.

Jytte Christoffersen Jytte Christoffersen:

Sekretær.

Jytte Sørensen Jytte Sørensen:

Sekretær.

Line Lebeck Alms Line Lebeck Alms: