Kiropraktisk Klinik Hadsten

Sundhedshuset, Østergade 3, 8370 Hadsten
Tlf 86 98 12 34

Personale

Anders tromholt Anders Tromholt:

Kiropraktor, uddannet i 1993 på AECC i England. Har arbejdet som kiropraktor i Holland, i Randers og siden 2000 i Hadsten. Er formand for Dansk Kiropraktor Råd. Har tidligere undervist på kiropraktorstudiet på Syddansk universitet i Odense. Anders underviser nu nyuddannede kiropraktorer i turnusuddannelsen. Specielle faglige interesseområder er nakke og skulder problematik, smerter og gener i lænden og iskias smerter, smerter i hofter, knæ, fødder, albuer (tennisalbuer/golfalbuer) og hænder. Rodtryksproblemer, som opstår blandt andet ved prolaps i lænd eller nakke. Hovedpine, svimmelhed og migræne anfald, der er påvirkede af spændinger/låsninger i nakke eller ryg. Idrætsskader. Bruger også dry-needling og laser terapi som behandlingsmetode.

Pia tromholt Pia E. Tromholt:

Kiropraktor, uddannet i 1993 på AECC i England. Har arbejdet som kiropraktor i Holland, i Hammel, i Randers og siden 2004 her i Hadsten. Specielle faglige interesseområder er spædbørnsbehandling og behandling af børn i alle aldre. Lændehold og hold i nakken, samt udstrålingssmerter til ben (iskias) og arme (smerter eller snurren i hænder og arme). Håndtering af nerverodstryk som ved diskusprolaps i lænd eller nakke. Spændingshovedpine og andre hovedpiner afledt af problemer i nakke eller ryg. Bruger også dry-needling og laser terapi som behandlingsmetode.

Lotte Dall Lotte Dall:

Psykomotorisk terapeut, dap. og certificeret Stresscoach. Uddannet fra hhv. RAS i 2000, og Forebyg Stress Aps. i 2011. Stor erfaring i behandling af stress og generelle overbelastninger. For mere info

Jan Klysner Jan Klysner:

Massør og Zoneterapeut. Uddannet januar 2005 ved Alternativet i Hadsten. Endvidere uddannet øreakupunktør. Tilbyder også laserterapi og har erfaring med behandling af idrætsskader, samt skadebehandling med kinesiotape.

Bodil Refslund Bodil Refslund:

Fysiurgisk massør. Uddannet ved Musculus i 2005.

Sarah Frølund Sarah Frølund:

Sekretær. Uddannet sygeplejerske med 8 års erfaring fra hjertespeciale, neurologisk speciale, samt fra privat praksis.

Jytte Christoffersen Jytte Christoffersen:

Sekretær.

Jytte Sørensen Jytte Sørensen:

Sekretær.